bir sürü haller içinde...

28 Kasım 2014 Cuma

çene-baz

Bu aralar Ulaş tospiği pek bir konuşkan, pek bir meraklı ve pek bir sosyal.. Buyrunuz:

Maç izlerken bağıran babası için: kuduğdu :))

Kafeye girdik aldı başını masa arıyor kendi kendine.. Ben de arkasında.. Baktı baktı boş yer yok.. Tek başına bir sürü boş sandalyeyle oturanlara gidip suratlarına da bakıyor bu arada.. Baktı kalkmaya niyetleri yok.. Masaları toparlayan çocuğa gitti.. Boş yer, nerde?? Masa buldu oğlum bana.. Ben olsam paşa paşa bekler birilerinin kalkmasını umardım kenarda :))

Restorandayız.. Bir tane kız çocuğuna takıldı. Oynuyorlar falan.. Yemek geldi, yanımıza oturdu.. Bu arada kız kayboldu gözden.. Abba nerde? Bilmem annesine sor dedim.. Kalktı gitti kadına: abba nerdeeee???

Yaptıklarına gülmeyelim kazayla, fena merak halinde. Kaş göz oynuyor, ne oğdu? ne oğdu? Farklı bir yere gittiysek;  ne vağ? buğada ne var? top havju neğede? Ardına ardına sıraladığı bu sorular bitmek bilmediği gibi, cevap vermek de işe yaramıyor.. Tekrar ve tekrar aynı sorular yineleniyor..

Bir de niye ki?? var ki, ne cevap vereceğimi şaşırıyorum.. Üstelik mahsun ağlamaklı bir ses tonuyla, taksi bekliyoruz yok, ya da dolu.. Niye ki, niye ki takçi yok, niye ki??? Gece yattı su istedi.. Belki uyur diye biraz oyalanarak gittim, ama cidden biraz: niye ki geç geldi??




Bir de pek bir bağımsız havalarda.. Söz falan dinlemiyor, baktı istediğini yapmıyoruz bir yolunu bulup kendisi yapıyor. Marketteyiz, üç-beş parça bir şey alacağız diye araba almadık, tabi tospik etrafı talan etmekle meşgul.. Arada kayboluyor reyonlar arasında falan.. Bir geldi elinde bir diş fırçası, ben buğu ağdı.. Acil bir diş fırçası ihtiyacı yok ama alınabilir.. Gel bakalım kaç para.. Bulamadık.. Kasada sorarız dedik.. Baktık anormal bir fahişlik yok, tamam bea ne kırcaz çocuğu dedik (nitekim genelde kırarız, öyle her girdiğimiz yerde ben bunu ağdı yemez, ama ihtiyaç da vardı işte) Aldık, eve geldik, tutturdu aç diye, bekle bi elimizi yüzümüzü yıkayalım kızan.. Ben tuvaletteyim geldi pıtış pıtış kapıya, ben açtı.. Bir baktım ki ısırmış köşesini yırtmış ama henüz çıkarmamış onay bekliyor yine de ;) Tamam gel otur incele, ama bir yere değdirme dedim verdim eline.. Bir süre inceledikten sonra yine kudurdu, oraya buraya sürtmeye çalışıyor -kural bozacak ya- aldım elinden tamam dedim diş fırçası ile oyun olmaz, akşama yatarken fırçalayaz dişlerini, koydum banyo rafına, geçtim mutfağa.. Ağladı, bağırdı, baktı taviz yok.. Aldı tabureyi, gitti banyo kapısına koydu, açtı ışığı, girdi içeri tabureyi koydu lavabonun önüne aldı frçasını.. Bu arada ben bekliyorum cidden yapacak mı, ne yapacak diye.. Gene geldi bana gösterdi tosbağ.. Kıyamam ya, onay almadan da olmuyor..

Top oynuyor evde.. Sepete basket atıyoruz.. Atınca başlıyor bağırmaya, Ben kajandıııı.. Ben kajandııı..
Önder bana dedi; hazır mısın top atacam diye.. Bizimki koşa koşa geçti karşısına baba, ben hajığ, attt..

Fenerbahçe gol yedi.. Bizimki sinirlendi.. Aaa hiç görmediğim tepkiler, küfürler falan: pis, çişş

İşte böyle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...