bir sürü haller içinde...

21 Kasım 2014 Cuma

Ulaşla röportaj

Geçen Ulaş yine tuvalette uzun mevzulara dalmışken, gel seninle röportaj yapayım dedim.. (tamam çok uygun bir ortam gibi görünmeyebilir ama Ulaş'ın bana en çok konsantre olduğu yerdir kendileri) Hı?? dedi.. İşte ben soru sorocağım sen cevap vereceksin tamam mı? taam..



B: Adın ne?
U: Uuuğşşş
B: Kaç yaşındasın?
U: iki... buçut
B: En sevdiğin yemek ne?
U: Pilav mama
B: En sevdiğin renk hangisi?
U: mai.. (bu arada mavi renkli bir şey gösteriyor)
B: Babanın adı?
U: Önde baba
B: Annenin adı?
U: Eğçi
B: Dedenin adı?
U: Mil dede
B: Öbür dedenin adı?
U: Baki dede
B: Anneannenin adı?
U: Nüğdül
B: Babaaannenin adı?
U: Baa.. (Erorrrr)
B: En sevdiğin oyuncak?
U: Ağaba
B: Hangi araban?
U: kığmı ağaba (kırmızı arabası-babasına özel siparişle aldırdı)
B: En sevdiğin kitap
U: Üç pisi.. (Üç kedi bir dilek-ama bu aralar değişti sanırım-zaten sürekli bir değişimde)
B: En sevdiğin tatlı?
U: Takkı?
B: çikolota, şeker, pasta, kek??
U: Patta!!!
B: En sevdiğin hayvan?
U: Att
B: En sevdiğin çizgi film?
U: Pepee (ne kadar şaşırdım)
B: En sevdiğin şarkı?
U: Şişt şiştt (sakin ol)
B: Hangi takımlısın?
U: Fe-kağtal (anneye de babaya da kıyamıyor :))
 -Bu arada tuvalet bitti-
B: Peki çok teşekkür ederim
U: Ben de.. :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...