bir sürü haller içinde...

25 Aralık 2013 Çarşamba

Ulaş'tan (yine)

Babamın bir gözü tembelleşmiş. Doktor da demiş ki sağlam olanı kapa, öbürü çalışsın. Babacım da gözlüğe pamuk koyup kapıyor sağlam gözünü.. Neyse bizim tosbağ pamuğu bulmuş. Koşa koşa babama getiriyor ve gözünü gösteriyor ıhhh gözüne koysunmuş..

Sabah gözümü gösterip gösterip göö diyor. Evet annecim göz.. Yine gööö.. Abartısız 5 dakika sürdü bu diyolog..

Koşa koşa odaya girdi bir sevinç ben geldimmmm yani tam olarak değil ama me gediii gibi bir cümle.. nasıl da sevinçli.. sevinicez ya o geldi diye :))

Çok da kibar bu aralar.. Öksürüyor, aklına geldi birden eliyle ağzını kapıyor öhööö numaradan ama.. Ulaaaş şeklinde seslendim ememdi (efendim sanırım)

Anneannesi oyun arkadaşı.. İttire ittire oyun odasına götürüyor (salon) bütün süsler oyuncağı beyimizin, anneanne başka şey yapamaz.. Ulaş'la evcilik oynacak.. yemek yapıp yiyecekler..  Kaşığı üfleyişi de ayrı hikaye :))

Sabah evden çıkıyorum.. arıza çıkardı.. Bay bay yapmıyor.. Neyse üstüne gitmiim dedim daha fazla.. Ayakkabıları giydim içeri seslendim hadi bay bay annecim; koşa koşa kapıya geldi.. İçeriyi gösterip bir şeyler anlatıyor.. Tamam annecim dedim sen oyuncaklarınla oyna ben gelince birlikte oynayacaz tamam mı?.. Kafayı hararetle sallayıp hıhıhı yapıyor (tam olarak onu mu ifade etmişti emin değilim ama :)

Babaannesi emziğini arıyor, Ulaş emziğin nerde? Elinden tutup yatak odasına görüyor, şifonyerin arkasını gösteriyor...

Köpekle üzerime saldırıyor, hıvhıvhıv...

Elimdeki çay bardağını gösteriyor.. Ellemek istiyor ama o kadar çok uyarılmış ki.. O da kendini uyarıyor cakkk.

Dedesi nasılsın Ulaş diyor.. Cevap yok.. Nasılsın Ulaş, iyi misin? İyiyim de.. iyiyiyi...

Bu aralar komodine tırmanıp tuvalet masasını birbirine katmak gibi bir alışkanlık edindi.. Parfümleri alıp boynuna ensesine, allık fırçasını yanaklara sürüyor.. En son bu sabah bir baktım farlarımı bulmuş, aplikatörü fara bandırıp bandırıp gözüne sürüyor.. Hepsi de doğru yere.. Allık yanağa, far göze, parfüm boyna :)) Hadi şimdi cinsiyet eşitçi yaklaş.. Kız olsa diyecem büyüyünce yapacaksın buna ne diyecem hadi deme bakiim erkekler yapmaz onu, baba yapıyor mu?? Cinsel ayrımcılık mı??

Son dönemde en favori oyuncağı da top.. Durup durup top atıyor çığlıklar eşliğinde.. Babasıyla maç yapıyorlar.. Babası top göstermiyor oğlana.. Çalımlar çalımlar.. sanırsın ronaldo ;) En son delirdi tospik tabi..
Çığlıklar isyanlar, tuttu aldı topu eliyle.. Naapçaktı? Onun keyfini mi bekleyecekti? :)

Bir de hamarat (anasından hamarat valla) Bir bez bulmasın, hemen başlıyor temizliğe.. Yerleri, masaları.. gözüne neresi gelirse :)) Çöp kutusuna taktı, tabure mutfaktan uzaklaştığından beri.. Canhıraş taşıyor onu, biniyor üzerine.. Birlikte yemek yapıp bulaşık yıkıyoruz.. Dün sarımsak bile dövdü yardımcı oğlum.. Bir de titiz ki eli kirlenmesin.. Elini uzatıp başlıyor yaygaraya.. Silinecekkkk..

Konuşma yavaş yavaş başladı.. Bundan beri daha bir eğlenceli ev içi.. Bundan sebep buldumcuk yazıların artışı.. Bir de unutmak istemiyorum bu maymumlukları.. :))

Bir fotoyla bu buldumcuk yazıyı da noktalayım bari :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...