bir sürü haller içinde...

14 Aralık 2013 Cumartesi

hırsız var..

Sabah sabah çeşitli hırsızlık vakalarıyla karşı karşıya kaldım değerli okuyucular (var mı gerçekten ya)..

Önce uyanmaya direnirken küpe ve kolyelerimin şangırtısıyla ayılıverdim.. Bizim tosbağ uyanıp bugün ne yaramazlık yapsam diye düşünmüş ve bulduğu ilk yere saldırmış.. Sonuç tekleri kayıp küpeler, birbirine dolanmış kolyeler ve karşımda yüzükleri parmağına geçirmiş bir bücürük.. Güler misin döver misin?? :))

Kahvaltı hazırlamaya çalışırken, yanımdan uzaklaştığını fark ettim topiğin.. Baktım oyuncaklarıyla, asayiş berkemal.. sandımmmm.. Meğer mandalina çalmış dolaptan.. Biraz sonra baktım ses gelmiyor.. Ben seslendim.. Gayet masum geldi elindeki kabukları gösteriyor.. Üst baş mandalina suyu.. -Nerden aldın onu annecim -ıhhh (dolabı gösteriyor) -mandalinası nerde bunun -ıhhh (ağzının içine sokuyor parmağını) yok canım dedim.. Bütün mandalinayı soyup yemiş olamaz.. Gittim odada arandım, arandım.. I-ıhh.. yok yemiş tosbağ sabah sabah bütün mandalinayı.. Kabukları da bir güzel soymuş kii. Önder mi geldi acaba diye düşündüm bir an.. Bir de çöpe atıyor kabukları tertipli çocuğum :))

Bitti mi.. Tabi ki hayır.. Daha öğlen olmadan yaramazlık işlerini epey ilerletti mercimek ağacı..

Kahvaltıyı ettik.. Mama sandalyesinden indirdim gitsin oynasın diye.. Ben de altına serdiğim örtüyü toplamaya çalışıyorum.. Kafamı bir çevireyim de ne göreyim. Beyefendi çıkmış benim henüz kalktığım sandalyeye, elinde kaşık yalana yalana nutella kaşıklıyor.. Ağız burun komple çikolata.. Bir de bağırıyor elinden almaya davranınca.. Öğleden sonra çikolata verme sözünü verdim de nutellayı kurtardım :))

Masanın  üzerinden bitmiş çay bardağımı kafasına dikerek dibini içmesini saymıyorum bile.. Her zamanki işi :))

Daha uykuya yatmadan epey macera yaşadık sözün özü.. Bizim evde kaşla göz arasında beğendiğini, alıp kaçan bir hırsız var.. Duyrulur.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...