bir sürü haller içinde...

2 Eylül 2013 Pazartesi

da vinci's demons- da vincinin şeytanları

Fringe bittiğinden beri game of thrones ve criminal minds yanına eski bölümleri olan bir dizi arayışındaydım..

Öneri yine sevgili kardeşimden geldi. Fırsatını bulduğum ilk anda (tabiki yine fenerbahçe maçı, ya kovulmayalar iyiydi uefadan daha çok zaman bulurdum izlemeye :) başladım izlemeye...


Da Vinci'nin gençlik yıllarını anlatıyor. Tabi bir sürü gizem, macera, aksiyon ile.. Müzikler ayrı bir şahane, baş roldeki Tom Riley ayrı. Üstelik yakışıklı, süper düper zeki bir adam.. Şeytanlık, entrika ve gizem.. Öykü sürükleyici. Gerçi tabiki de dini öğeler ağırlıklı ama.. Hayır hristiyanlığı tam bilmeyince sanki bazı nüanslar kaçıyor gibi geliyor. Belki de yanılıyorum..

Ayrıca Da Vinci tarihteki antika karakterlerden biri. Tarikatlara bulaşması, her haltan anlaması, zekası ve farklılığı.. Yaratıcılığı, yaratım sürecinde çektiği sancılar, düşünme tarzı, bakış açısı güzel bir şekilde görselleştirilmiş. Pek çok kitaba, filme, mite konu olmuş bir şahsiyeti bir de bu açıdan, gençliğini ve gelişme sürecini izlemek keyifli. Ayrıca büyük Da Vinci'yi annesini arayan küçük bir çocuk olarak görmek de...

Neyse keyifli ve heyecanlı gidiyor..

Sonuç olarak tekrardan special thanks to canım farem :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...