bir sürü haller içinde...

31 Ağustos 2013 Cumartesi

patlıcan sallama

Patlıcanı çok severim.. Ama hiç bir yemeğini birbirinden ayırt edemem.. İmam bayıldı hangisi, oturtma hangisi bilmem. Bir karnıyarığı tanıyorum görünce..

Hal böyle olunca yaptığım yemeğin de ne olduğunu tam bilemiyorum.. Oturtma bozması mı, imam bayıldı mı? Yoksa fazla da bozmadım mı?? :)) Acaba??

Neyse evde ne varsa, Allah ne verdiyse patlıcanımızın önce etini haşladım.. Sonra soğan ve sarımsak ile bir tavada az yağla etleri soteledim. Karışımın içine sırasıyla kırmızı ve yeşil biber, salça, taze soğan, maydanoz, dereotu ve domates koydum. Dedim karabibersiz patlıcan olmaz onu da bocaladım. Tabi az tuz da ekledim.

Yuvarlak dilimlediğim patlıcanların kara suyunu tuzlu suyla çıkardıktan sonra dibine az yağ kızdırdığım tencereye bir sıra dizdim. Bunların üzerine etli malzemeyi, ardından bir sıra daha patlıcan ve üstüne malzeme biraz da su ekleyip kısık ateşte pişirdiiiiim..

Oldu mu?? Nefis oldu valla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...