bir sürü haller içinde...

2 Nisan 2013 Salı

dünya dönüyor sen ne dersen de...

....yıllar geçiyor fark etmesen de.......

Evet günleri günlere, günleri haftalara, hafta sonunu pazartesi sendromuna bağlayarak geçiriyoruz ömrümüzü..

Bir yeni yılda, bir de doğum gününde fark ediyoruz ki yıllar geçiyor.....

Önemli değil aslında kimlikteki rakamlar... Önemli olan eski gücünden eser kalmaması. Uykusuz günlerin değil saatlerin göz altında kendini fark ettirmesi.  Önemli olan 1 haftada 3 kilo verebilmekten ziyade göbek bölgene yapışıp kalan 2 kiloya "amaan sen de kalıver" demek. 

Önemli olan...

                    aslında hiçbir şeyin çok da önemli olmadığını fark etmek.....

Her doğum günüm bir kendimle hesaplaşma, kendime iyi ki doğdum be, şunları da yaptım işte deme/diyebilme sürecinde geçer bir miktar.

Hayat şimdi eşitlerken skoru, bu senenin teması ne çok büyütmüşüm ne çok şeyi....

Fonda nothing else matters çalarken (acıkın nostalji iyidir :); şimdi belki gülüp geçeceğim ne çok şey için ne çok yaygara kopardığımı, üzdüğümü/üzüldüğümü, hayatı ne de fazla ciddiye aldığımı fark ediyorum. Aslında bağıra bağıra söylerken hiç de fark etmemişim özü nothing else matters.

Beylik beylik konuşup, büyük büyük atarken; hayatın, aşkın, dostluğun benim katı çizgilerimde yürüyemeyeceğini, oraya uymuyor diye çıkarıp atmanın gerekmediğini bir saniye düşünmemişim.

Büyümek biraz da pişman olabilmek belki..

2-3 sene önce hiç pişmanlığı olmayan bir insandım.. Şimdi bakıyorum da bazı şeyleri yapmasam daha mı iyiymiş ne?? :)

En çok 30lu yaşları sevdim ben. Kendimi daha güzel, daha özel, daha akıllı, daha anlamlı hissettim.. Böyle ne çocuk ne yetişkin, hem çocuk hem yetişkin-miş gibi. Böyle olmuş gibi :))

Yaşlanmayı hiç hesaba katmadım. Hep büyüyorum ben. Dokunduğum herkesle biraz daha...

Yanlışlar-doğrular, artılar-eksiler... Hepsine devam :))

Benim gözümde hayat hep alış veriş....

Okursun, izlersin, dinlersin: alırsın; yazarsın, çizersin, söylersin: verirsin. Üretmeden büyüyemezsin... Bakıyorum da; ürettim hep.. Halen üretiyorum...

Güzel be... Hava güzel, bahar güzel, hayat güzel. Yaptıklarım yapacaklarım, aldıklarım verdiklerim.

Bugün doğdum ben.. Büyüyorum.

İyi ki doğdum bee.. Ne de güzel şeyler yaptım??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...