bir sürü haller içinde...

15 Nisan 2013 Pazartesi

Ulaş bu ara...

Yazmasam olmayacaktı ..

İki gündür beni dumur edip duruyor bu tosbağ.

Yaşında yürür diyenlere bir ayda o kadar çok aşama mı kaydedecek derken, 1 haftada ne çok değişim olduğunu fark ettiriyor sıpa.

Dumur operasyonları sabahtan başladı. Pazar sabahı keyfi yaparken şarkı söylüyorum tospiğe "el salla el salla..." baktım el sallıyor, benim baybay yapmayan oğlum, ben el salla dedikçe el sallıyor. :))

Neyse hasbelkader sokağa çıkmayı başardıktan sonra yakınımızdaki kediye bakıp eliyle gel işareti yaparak "piss" dedi. Valla dedi, halen inanamıyorum ama.. Ben mi yanlış duydum deyip duruyorum. Belki de yanılmışımdır, olamaz mı olabilir. Daha anne deyip demediğinden bile emin değilim ben ama neyse, piss dedi.

Neyse çıktık gezdik tozduk yorulduk eve geldik ve tam 1 saat yeni aldığımız içiçe geçen kovalardan oluşan oyuncağı ile oynadı. Anında kapıyor ne yapsak, oyuncağın içine üflüyorum o da üflüyor, sonra tekrar benim ağzıma getiriyor, aldım verdim oynuyor (gerçi bırakmak konusunda sıkıntıları var biraz) Önder toplarken halen gözü oyuncakta uzağa mı götürüyor diye bakıyordu şaşkın. Bayıldı oyuncağa. Zaten bu aralar en favori eylemi bir şeyleri bir şeylerin içine üzerine falan koymak, tam oldu bu oyuncak...

Dün algıları fazla açıktı galiba bizim oğlanın.

Yürüme meselesine gelirsek sokakta arabasından çıkmaya bayılıyor. Arabasının yanında onu iterek gitmeye de. Sokakta ayakları üzerinde durmak büyük bir mutluluk kaynağı :) Sevinçten zıplamaya başlıyor.

Biliyorum biraz fazla görmedik yazısı oldu. Bizim oğlan çok akıllı, aman da aman, konulu yazılar ve söylemlerden hiç hoşlanmasam da biraz onlara benzedi galiba :)) Neyse bu seferlik affola büyük bir şok içindeyim zira :)) Piss dedi yaaa..


Bir de Ulaş Beşiktaş'ta uyurken isimli fotoyla bu buldumcuk yazıyı sonlandırır, büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...