bir sürü haller içinde...

20 Aralık 2012 Perşembe

sosyal medya insanı değilim

Sosyal medya insanı olamadım. Neredeyse  10 yıldır öğrenemedim gitti sosyal medyayı.

Facebook kullanıyorum, twitter'ım var, blog bile yazıyorum ama yok sosyal medya insanı değilim işte. Yapı meselesi galiba bu.

Facebook'ta sadece oyun oynarım desem yalan olmaz. Arkadaşlarıma bile yorum yapmam fazla. Durum güncelleme ise ayda-yılda bir. Ara sıra fotoğraf yüklesem de etiketleme yapmakla uğraşmam fazla.

Twitter'a gelince başkalarının sözlerini yazmaktan, aforizmalardan, hoşlanmıyorum. Kendimi yazı ile ifade etmeyi sevsem de o dar alanda, üstelik samimeyetsiz bulduğum ortamda anlatacaklarım fazla değil.

Fotoğraf çekmeyi de unuturum sıklıkla.

Hatta her yediğini içtiğini çekip paylaşanları anlamakta güçlük çekerim.

Evet her yerde var adım.


Facebook, twitter, instagram... Hatta blogum bile var. Ama sosyal medya insanı olamadım.

Bir şey yazacakken çekinirim. Bunu kim ne yapsın diye.

"Söz uçar yazı kalır"cıyım. Saçmalamak en sindiremediğim şey. Arkadaşlarıma yaptığım yorumları bile defalarca yazar, siler, çoğunlukla sonunda vazgeçerim.

Herkesin, her konuda bilgi, fikir sahibi olduğu, köpeksiz köyde değneksiz kalmış misali koşturduğu, aklına gelen her şeyi arz nizam gözetmeksizin yazıp çiziktirebildiği bir dünyaya ait değilim ben...

2 düşün bir konuş, yarımca yaz kafasındayım. Bir şey yazıyorsam araştırırım örneğin emin olayım diye, yanlış olmasın diye...

Bir yazım biçimini, imla kuralını, deyimi, atasözünü bile...

Bu nedenle sosyal medya insanı değilim...

Ve sanırım hiç olamayacağım.

Neyse olduğu kadar değil mi??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...