bir sürü haller içinde...

25 Ekim 2012 Perşembe

İYİ BAYRAMLAR

Bu gün Ulaş ilk Tekirdağ bayramını yaşadı.


Sabah büyük aile kahvaltısı, öğlenden sonra bayram ziyaretleri biraz yorgun düştü.


Zaten benden aldığı virüslerle tıkalı burun sendromu yaşıyor-yaşatıyorken, yorgunluk da tuz biber ekti.


Gerçi fazla sıkıntısı yok tosbağmın, mıkırdanıyor sadece, uyumuyor o kadar.






 Bir de hava serin, yağmurlu, Ulaş da hafiften soğukalgınlığı içinde olunca henüz Tekirdağ'da gezme moduna giremedik. Yarından umutluyum bu konuda.


Bu arada fena hastayım. Burun, boğaz, geniz ve hatta kulaklarım bile dolu. İlaç da kullanmıyorum bu tosbağ iyice kötü olmasın diye. Bakalım umutla iyileşmeyi bekliyorum. Ulaş'ın da burnu tıkalı, uyanıp duruyor gece boyu. E ben de uyuyamayınca dinlenemiyorum tabi. Kısır döngüye girdi resmen. Annemin ev yapımı ilaçları ve anneşafkati ile iyileşmeye çalışıyorum.

Şimdilik bizden bu kadar yazacak fazla mecalim yok zira.


Herkese iyi bayramlar diliyor ve çocukların kurban kesimi ritüeline karşı korunmasını öneriyorum.
BKZ:http://www.bianet.org/bianet/hayvan-haklari/118530-cocuklar-kurban-kesiminden-uzak-tutulmali


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...