bir sürü haller içinde...

31 Ekim 2014 Cuma

değiştir-e-bilme gücü

Bu aralar değişime mi taktım?? Yok canım :))

Ben işinden memnun, hayatından büyük oranda memnun mutlu azınlıktanım.. O yüzden çok sık başka hayat planları ve hayalleri içine girmiyorum.. Ekim sonu havası, kış başı tasası diyelim olsun bitsin.. Fazla da zorlamayın olur mu nedenleri.. :))

Bir şeye bakmak için eski okulumun, bölümümün internet sitesine girmiş bulundum.. Bir de baktım ki, sınıf arkadaşlarım araştırma görevlisi, dönemimin araştırma görevlileri yar doç, hocalarım prof olmuşlar.. Hayatımın hiçbir döneminde akademik kariyer hevesim olmadı (şu an doktora tezi yazmaya kassam da hala yok, ben işimi seviyorum) Ama başka tercihler yapsaydım hayatım nasıl olurdu diye düşünmekten alamadım kendimi..

Tabiki bambaşka sorunlarla boğuşuyor, bambaşka şeylerle eğleniyor olurdum, o ayrı.. Her zaman öyle olsaydı, böyle yapsaydım sorgulamalarından kaçındım, hala da kaçınırım.. Zira olması istenen olmuştur, Benim seçimlerim-dir.. Hayat oraya yönlendirmiştir falan.. ama sonuç tektir: geri dönüş yoktur.. Önümüzdeki maçlara bakmak lazım-dır..

Peki mümkün mü önümdeki maçlarda başka bir yerde, başka bir yaşam?? Şöyle ki; benim dönemimde bulunmayan ancak şimdi açılmış olan bir programa (üstelik çok seveceğime emin olduğum) başlayabilir miyim??

Yağmur yağıyor ve odada eski şarkılar dönüyor.. Bundan nostaljiye ve melankoliye eğilimim..

Ama hadi biraz brainstorming yapayım dedim.. Gözlerim doldu allahinandırsın :)) Ulaş'ı alıp Ankara'ya gitmek, ankara'da yeni bir hayat düzenlemek, yeni bir ev, yeni bir yaşam.. Soğuk ve karlı kışlar.. Mümkün mü bazı şeyleri değiştirmek.. 22 yaşımda hayatımdaki 3. şehirde yaşamaya başlamıştım.. Şimdi yeniden mümkün mü??

Durup durup işimden memnun değilim, hobilerimi işim yapacağım triplerine giren biri değilim.. Değiştirmeye gücümüz olan şeyleri vakit kaybetmeden değiştirmek gerekir, gücümüz yoksa kabullenmek lazım diye düşünürüm.. Ben İstanbul'u kabullendim ötesi var mı?

Ama değiştirebilmek... Yeniden orada olabilmek.. Üstelik oğlumla.. Gücüm var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...