bir sürü haller içinde...

10 Şubat 2014 Pazartesi

goodreads

Facebook aracılığı ile tanıştığım bir uygulama var.. Bir süredir blogun altında bir yerlerde de görebildiğiniz: GOODREADS..

Çok sevdim ben bu uygulamyı yav.. Yani yediğini/içtiğini paylaşmayı sevmeyen biri olarak okuduğunu paylaşmayı çok sevdim.. Kim ne okuyor,. okumayı düşündüğün kitaplar hakkında insanlar ne düşünüyor görebiliyorsun.. Nicedir aklında olan kitapları hatırlayıp, hiç bilmediğin yazarlarla tanışmayı düşünebiliyorsun.. Okuduklarını puanlayıp, yorum yapabiliyorsun..

Okuduğun kitaplarla ilgili quizler yapıp, ne kadarını hatırladığını/hatırlamadığını fark edebiliyorsun.. (ki en hoşuma giden kısmı bu oldu) Rekabetçi ruhum coştu.. Daha çok daha çok okumak istiyorum.. Bu vesileyle de daha çok okuyorum.. (gerçi daha çok okumamının en büyük nedeni yolculuklar ama, bu da etkili oldu)

Velhasıl ben çok sevdim.. Özellikle yeni yazarlarla tanışmama vesile olduğu için daha da çok sevdim.. Kitap zevkine güvendiğim sevgili arkadaşlarımla -artık oturup kitap konuştuğumuz günler azaldığından- bu şekilde daha fazla iletişimde bulunabiliyorum..

Hele blogun kıyısına köşesine yerleştirebilmek de ayrıca hoşuma gitti.. Çok titizim -büyük ölçüde diyelim- bu sebeple.. Kitabım bitti mi, hemen yeni kitap çekiyorum kütüphaneden ve hop paylaşıveriyorum :)) Dedim ya rekabetçi ruhum coştu.. Zaten evel ezel bir yarımacı kişiliğimdir.. Yanlış anlaşılmasın yarıştığım kendimim bu sene bakalım kaç kitap okuyabilecem iddiaları falan.. 

Liste de işin tüy diken kısmı.. Daha önce d demiş bulunduğum gibi eskiden okuduğum kitapları listelerdim.. Artık bunu -kağıt ve de kalem ilen- yapmaya pek fırsat bulamıyorum.. O yüzden bu uygulama çok iyi oldu.. Ne okumuşum, ne zaman okumuşum, n düşünmüşüm hepsi var.. Üstelik dönüp dönüp sevdiğim cümlelere de bakabiliyorum.. Başkalarının sevdiklerine de ayrıca..

Akademik olarak da ayrıca iyi oldu.. Okunacak kitap bulmak ve değerlendirmelere anında ulaşmak kolaylaştı..

Çok sevdim ben bu işi çokkk.. Biliyorum reklam kokan hareketler bunlar ama, valla reklam diil.. Sadece çok sevdiğim ve eğlendiğim bir şeyi paylaşayım dedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...