bir sürü haller içinde...

16 Nisan 2015 Perşembe

menüsküs

Babasına aşık pek çok kız çocuğu gibi çocukluğum futbolla geçti, pek çok ergenden farklı olarak idollerim baggio, zidane, giggs oldu.. Oynamayı pek beceremesem de futbol hep hayatımda oldu..

Geçmişte dizimi bir yere vurduğumda, bileğimi burkup (evet çok sık yaşıyordum ve halen yaşıyorum böyle kazaları, sakarlık baki :)) topal aksak yürüdüğümde, menüsküs oldum, 3 hafta sahalardan uzağım esprileri yaptığım doğrudur.. (gençlikte kötü espri daha bir affedilir mi acaba? :)

Ama gerçekten başıma gelebileceğini hiç ama hiç düşünemezdim.. Zira sporla ilişkimiz tv izleme mesafesinden derine gidemiyor.. En son bir süre spor yapıp bıraktıktan sonra iki misliyle aldığım kiloları vermeye çalışırken spora tövbe etmiştim :)) (ben böyle böyle yazmaya devam ettikçe bloga sağlığa zararlı işareti koyacaklar) Spor ile ilgili kesin kanaatimi verdim.. Sürekli olarak yapamayacaksan(m), hayatına sokamayacaksan(m) YAPMA!!!! felsefesi uzun süredir hayatımda ve yapmıyorum.. Yok ben spor insanı değilim.. Kabullendim.. Benim sporla ilişkim yazın yüzme ve bisikletten ibaret..

Bundandır şikayetlerimi anlattığımda doktorun ağır spor mu yaptın? sorusuna gülmem.. Ben mi?? Bundandır dizlik alırken satıcının sportif vücut iltifatına (!) cevap dahi vermemem..

Ama evde 3 yaşında bir erkek çocuğu olunca sporcu oluyorsun galiba biraz.. Evde futbol oynama, koşma, atlama zıplama atraksiyonlarına katılım gösterince, bir de bendeniz gibi sakınımsız ve aceleci bir karakterseniz başa her şey gelebilir..

Menüsküs de bunlardan biriymişşşş..

Neyse ölmeden menüsküs de oldum.. Lakin geçeceğine olan inancım pek bir zayıf.. Zira doktorun; merdiven çıkma, fazla bükme, çömelme.. gibi önerilerini yerine getirmem pek olası gözükmüyor gözüme :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...