bir sürü haller içinde...

28 Nisan 2015 Salı

dilli düdük#7

Annem bizde, babam gelmedi.. Akşam portakal yiyoruz.. Dudakları büzdü: Mil dedem de portakal yiyodur mu? (babama mil dede diyor, adını söylemek zor geliyor)

Telefonda dedesi ile konuşuyor, nerdesin, evine git gece oldu biz evimizdeyiz

Çilek koydum önüne oyun oynuyoruz bir yandan, çen de yesene dedi, yok dedim, çok gücel.. bir ısırık alsana

Dışarda yemek yiyoruz, ben patates yiycem dedi.. tamam.. Aldı tabağı önüne bir taraftan söyleniyor, bir taraftan tıkınıyor.. nefissss.. ben böyle patates yemedim

Üzerime atladı.. dengesiz yakalandım.. (zira banyo sonrası çabucak giyinsin diye uğraşıyordum) düştük tabi beraberce.. tospik tespiti yaptı: komple düştük..

Tüm gün beni zıvanadan çıkarttı.. En son öğle uykusundan da erken uyandı.. Kapı aralığından kafasını uzatmış: kızgın mısın acaba?

Daha fazla aklımı yitirmemek için tuttum dışarı çıkarttım.. Yolda ayağıma çarptı.. sanki tek derdimiz oymuş gibi: ayağına çarptığım özür dilerim

Annecim niye onu oraya koyuyorsun? gücel olsun için...

Eve usta gelecek, Önder de bekleyecek biz çıkalım dedik yok illa babası da gelsin.. Anlatıyoruz.. Aksın bana ne? gelmesin evine gitsin.. şeklinde negatiflikler.. En son çözüm üretmeye karar verdi.. çen anahtarını ver, gelsin yapsın, biz gidelim..

Zaten bu ara bahaneler işe yaramıyor.. Hemen bir çözüm buluyor.. Uçağını asmak istiyor ama yer yor istediği yerde.. Annecim öyle yapamam onu.. Onu kaldır, kalemleri, üstüne koy... (peki benim aklıma da gelmemişti) Ne gücel oldu mu??

Şımarıklık yapıp duruyor, gereksiz kaprisler, Ulaş yeter artık.. hahaha komik oldu mu??

Bizimli dalga geçmeye başladı.. Otobüs denizin üstünden gitçek mi? hayır nerden gidecek araba yolundan.. Hayır gitmiyorrr.. Bak gidiyor işte, hayır bak kaldırımdan gidiyor.. (Tam yanında kaldırım var, benimle kafa buluyor)

Gözüne güneş geliyor bizimki söyleniyor.. gözüme geliyor güneş, ben güneşi sevmiyorum.. gölgeyi seviyorum.. Ben de pislik yapayım dedim.. Ama güneş olmasa gölge olmaz ki.. niye ki?? Anlatıyorum, gösteriyorum.. Biraz sonra gözüme gelmesin sevmiyorum zaten....

Bu aralar nereden öğrendiyse bir de bana ne, sana ne başladı.. Annecim hadi hemen yiyelim gezmeye gideceğiz.. Gidelim bana ne? Annecim yapma öyle üstüme geliyor.. Gelsin bana ne??

Her şey de negatiflik de had safhada. Kendini fasulyeden nimet sayıyor, laf yetiştiriyor bize..
            Gereksiz işler yapıyorsun Ulaş.. Sen yapıyorsun gereksiz iş..
            Düşüceksin oğlum.. Sen düşüceksin..
            Sen bilirsin annecim.. Sen bilirsin.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...