bir sürü haller içinde...

26 Eylül 2014 Cuma

ruhi sinir

Ben açık ve seçik bir şekilde sinirrrrr bir insanım.. Bu çok nettt..

Önder benimle haber bile izlemek istemez.. Bazen tartışma programı açıp sonunda benim küfür ve söylemlerime dayanamayarak kapar.. o kadar yani..

Her şeye takılırım.. HER ŞEYE.. Aptallığa, tahammülsüzlüğe, sahtekarlığa, saygısızlığa, yalancılığa, hatta cümle bozukluklarına.. Maç izlerken bile takılır sinir olurum.. Tamam adam o hızla cümle kurmaya çalışıyor ama saçmalamasın yav..

Ruhum sinir benim.. Artık kesin kanaat getirdim..

Arkadaş 30 küsur yıldır bu ülkede bu insanlarla yaşıyorsun.. Eeee bu saçma sapan kentteki yaşam süren de 10'u geçti.. Alış artık insanlara.. Görme, önemseme.. Böyle bu şehir.. Herkesin işi en acil.. en önemli.. Sanki herkes dünya kurtaracak işler yapıyor.. Çocuk parkından bile eve sinir ve hışımla gelme ama artık..

Ben Ankara'da yaşadım hayatımın en güzel yıllarını.. Biz sıraya girerdik hocammmm.. Hatta İstanbul'a ilk geldiğim zamanlar, sıra ararken otobüs kaçırdığım çok olmuştur :)) Neyse hadi 10 yılda artık bu beklentimi yitirdim.. Medenileşmek birinin hakkını elinden ne kadar hızla çaldığınla alakalı..

Metrobüsten ineceğim inemiyorum.. Niye?? Çünkü büyük bir yığın binmeye çalışıyor.. arkadaş zaten balık istifi olan bir yere girebilmen için önce içerden bir şeylerin çıkması lazım.. Mantık, fizik böyle diyor.. Zaten ben çıkmadan sen giremeyeceksin, bekleyeceğin 1 saniye.. Yürüyeceğim yürüyemiyorum... Niye?? Çünkü bir insan seli yürüyor karşımda.. Akıntıya doğru yüzmek resmen.. İyi tamam tabi hepimiz buradan çıkma derdindeyiz de.. Karşıdan gelene de bir kıçlık yer ayır.. İnsan trafiği için de polis lazım.. Çok şey istemiyorum yav.. Sadece Bir insan ebadında yeri bırakın.. Uyanıklık yapıp önündekileri geçeceksin anladık da..

Saygı diye bir şey kesinlikle kalmadı. istisnasız herkes bir adım öne geçebilmenin derdinde.. Başkasının hakkıymış, başka insanlar da yaşarmış burada na gam.. Tam bir doğal seleksiyon.. Ne kadar terbiyesiz olursak o kadar iyi..

Hastanesi ayrı bir macera.. güya sıra var.. Barkod falan.. içerde hasta mı var, sırada biri mi var?? Amaaan sen de.. Bir de sorsan herkes başkasını suçluyor.. Şöyle öne geçiyorlar böyle içeri giriyorlar.. Fırsatını yakaladığında kendi yapıyor.. Hooop atlayıveriyor içeri.. Üstelik kime sorsan başkası yapıyor..

Ya çok bir şey değil ki.. Senden başka canlıların da yaşadığını kabul edeceksin sadece.. Karşıdan biri gelebilir.. Başka insanlar da yaşam sürelerini bu manasız şehirde geçirmek zorunda olabilir.. Herkesin acelesi var.. Herkesin bir derdi var..

Trafiği saymıyorum bile.. Gene gerildim zira...

Zaten okul kaydımı yeniledim ama icraat yok.. İyice zıpladı sinirlerim.. Öfff bu da böyle işte..

Hadi iyi hafta sonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...