bir sürü haller içinde...

15 Mayıs 2015 Cuma

3. doğumgünü

Ulaş tospiği hayatının 3. yılını bitirip 3. doğumgününü kutladı, ayın 11'i itibarıyla.. Bu yılki doğumgünü büyük oranda onun istekleriyle bağlantılı gitti..

İlk etapta pasta seçimini ona bırakayım dedim ama seçenek çokluğundan kafası karıştı.. Her gördüğü pastaya pastam bu olsun deyince seçenek kısaltmasına gittim ve kendi aklımdakini (kitaplarından bir karakter) önerdim.. Önce kitap (vahşi şeyler ülkesinde) sonra resim seçtik..


Sonra iş yine 3 yıldır ailemizin pastacısı olan Yılmaz'ın hayalgücüne ve yetenekli ellerine kaldı.. Ortaya da
bu çıktı..



Beklentilerimizin ve hayallerimizin de üstündeydi pasta.. Ulaş tospiği kendisine hayran kaldı.. Pastanın yanından ayrılamadı..


Kutlama gününümüz her seneki gibi anneler gününe denk geldiğinden fazla arkadaşı gelemedi tosbağnın.. Efe'yle ilk etapta kaynaşamasalar da daha sonra pek bi güzel top oynadılar.. Piraye ile yatakta zıplamaca da her şeyden keyifliydi Ulaş için..

Lakin her değişik günde olduğu gibi bunda da düzen alt üst oldu.. Kahvaltısını şapşahane yapan doğumgünü çocuğu börek ve sarmalar ile geçiştirdi öğlen yemeğini .. Öğlen uykusu da kaynayınca akşam aşırı yorgun ve uykulu olarak hiçbir şey yemedi.. (bu arada benim kahrolduğumu gören annem bir günde ölmez demez mi? haybinkunduz.. daha önceleri nerelerdeydiniz demek istedim annemin içindeki bu şahsiyete.. zira bakınız)

Neyse her şeyde böyle bir sapma ve dağılma olsa da senede bir güüüün türküsü ile dağıtıyoruz efkarımızı.. Ertesi gün derhal yoluna girdi neyse ki..



 
Bu senenin komiği Ulaş'ın büyüme algısı oldu.. Üç yaş onun için ciddi büyük.. Ortalıkta, ben üç yaşında oldum diye gezdi, bütün gün.. Oysa ki yakın zamana kadar 2,5'tan vazgeçmiyordu.. Şimdi ise yemeğini ye de büyü söylemi bile etkisiz zira cevabı var adamın: ben büyüdüm üç oldum.. Tamam yetti Ulaş'a bu kadar :)) daha ne büyüyecek be ;) ben de yani..

Bir de kendisinden yaklaşık bir yaş küçük Piraye ile kurduğu iletişime öldüm gülmekten.. Piraye çıtır çıtır yeni yeni konuşuyor.. Ulaş'a bir şeyler diyor, Ulaş tamam diye cevap veriyor.. Atlıyorlar yatağa zıplamaya.. Ne dedi Ulaş diyorum: tutatu dedi.. Hımmm peki!! :))

Sanırım evdeki son doğumgünüydü Ulaş'ın.. O kadar hevesli ve istekli ki büyük ihtimal kıramayıp okula anaokuluna vereceğiz.. E bundan sonra okulda arkadaşlarıyla kutlar artık..

İşte böylece üçüncü yaşını da bitirdi Ulaş.. Söyleyecek çok şey var.. Ama kelimeler kifayetsiz.. İyi ki doğdun canım oğlum.. Nice güzel mutlu sağlıklı şanslı akıllı keyifli yılların olsun.. Ne iyi ettim de doğurdum seni be..
Afferim bana :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...