bir sürü haller içinde...

4 Temmuz 2014 Cuma

lüks

İnsanın hiçbir şey yapmama lüksü olmalı.. Canım sıkıldı diyen çocuklara çok özeniyorum mesela.. Canı sıkılmalı bir insanın, yetişkin olduğunda da.. Diğer zamanlar seni oyalayan hiçbir şey dolduramamalı can sıkıntısını... Kendinle baş başa sıkıldığın bir zaman dilimin olmalı.. Her gün olmasa bile.. Ayda bir, yılda bir.. ama olmalı..

Yoksa hayat, yetişmesi gereken işler ve sorumluluklardan artan kalan dilimde kendimize keyif aldığımız hediyeler sunmaktan.. İki satır okumaktan, iki satır yazmaktan, tv izlemekten, içmekten, hatta düşünmekten ibaret bir boşluk oluyor.. Ancak canın sıkıldığında, keyiflerin görevlerin arasına sıkışmadan ama çok da keyif vermeden öylece durdukları, işlerin bekledikleri, hiçbir şey yapmak istemeden, öylece beklerken farkına varıyorsun ne kadar dolu olduğunu..

Can sıkıntısı güzel şey.. Bir şey yapmama tercihi.. Erteleme lüksü.. İşler beklesin, kitap okumayacam, internette takılmayacam, dizi/film izlemeyecem.. Hiçbir şey istemiyor bugün canım.. İstemiyorum.. Sıkılıyorum.. diyebilmek bir lüks.. şanslı azınlığın sahip olduğu..

Tamam iş yetiştirme telaşında iki satır okumak ayrı bir keyif ama, yapmayacağım bugün bir şey deyip tüm gün kitap okuyup, yorulmak, daha okumak istememek, işte bu gerçekten lüks..

Hava hiç temmuz havası değil.. Ama benim kıyafetim öyle.. Ve üşüyorum.. Nasıl eve gidecem diye düşünüyorum bu yağmurda.. Ve bu havalarda aklıma hep Tarık Buğra'nın havuçlu pilav meselesi öyküsü geliyor:

Yağmur yağıyordu, pis pis yağıyordu. Bu havada ancak yapabilecek bir şey bulanların ve bulduğunu yapanların canı sıkılmazdı

Kaynak: http://www.turkcesevdalilari.com/index.php/dil-ve-edebiyat/edebi-eserler/edebi-kose/hikayeler/item/1346-havu%C3%A7lu-pil%C3%A2v-meselesi.html
.


İşte benim canım sıkılıyor.. Yapabilecek bir şey bulsam da buduğumu yapamıyorum :)) Yaptığım yoruyor.. Bu gün bir şey yapmama özgürlüğümü kullanıyorum.. Long weekend mi? hadi canım sen de ;) Haftasonu bile hissetmiyorum :)) Uzun zamandır uzak kaldığım bir duygu.. Yapacak bir şey bulamama gibi bir sıkıntım hele bulduğumu yapmama lüksüm epeydir olmamıştı.. Can sıkıntımın tadını çıkarıyorum :)

Hadi iyi tatiller!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...