bir sürü haller içinde...

29 Ağustos 2013 Perşembe

yenilenme

Sonunda...

6 ay sonra sonunda kuaföre gidebildim...

Kadın anne olduktan sonra kendine bakmıyor, özen göstermiyor muşdamuşmuş... Gel arkadaş sen git kuaföre.. 1 saat yalnız kaldılar 8 kere aradılar.. Şurdayız da şöyle mi yapalım böyle mi, vıdıvıdıvıdı... Üstelik bu arada onlar da berbere gitti baba oğul Ulaş'ın terden enseye yapışan saçlarına biraz şekil verdiler..

Tamam hiç mi hiç kuaför kadını olamadım.. Zaten sevmem iki saat saçma muhabbetlerle uğraş falan alırım kitabımı okurum onlar takılsın kafamda ben sonuca bakarım.. Ama orada oturmak bile zor gelir popo kaslarıma :)) Ama yani artık isyandaydaydı her saç telim..

Tatil bitmiş, saçların rengi sarıya meyletmiş, evin her hani dökülen saçlarım, rezil paspal bir haldeyim.. Yenilenmek değişmek lazım.. Sonunda aldım Ulaş'ı da gittim kuaföre Önder'in iş çıkışına yakın saatte.. Zaten arabasında durmaz, her yere atlar neyse geldi aldı babası da 6 ay sonra kendimi yeniden değişmiş hissettim..

Uzuuuun süredir bu kadar kısa olmamıştı saçlarım değişiklik oldu. Bir de oturduğum koltuğu indirmeye çalışan kuaför beyin kuş gibi hafifsiniz inmiyor koltuk söylemi bonusu oldu :))

Neyse yenilenmiş bir halde hazırım sonbahara... E hadi ama..

Bu arada bu ne sıcak beaaaa :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...