bir sürü haller içinde...

6 Ağustos 2013 Salı

tatil hazırlıkları

Hiiiç alışkanlığım değildir. Hayatımın hiçbir anında herhangi bir listem olmadı... Spontane gelişir genelde.. Ama kısa süre öncesine kadar, bir yerde bir şey unutmuşluğum, gerekli bir şeyi almamışlığım olmamıştı.. Uykusuzluk, sarhoşluk, yorgunluk hiçbir hal içinde bir kibrit çöpümü unutmadım (malım kıymetlidir puhaha)



Velakin bu Ulaş tosbağsı hayatımıza girdiğinden beri beynimin bir lobunun süreklli onunla meşgul olmasından mı, tam her şey kontrol altındayken bir anda zıvanadan çıkmasından mı, hamilelik beyninin etkisiyle zeka düzeyimde kalıcı bir hasar oluşmasından mı, yoksa her şey hazır kapıdan çıkacak an üstünü kirletmesi, altına yapması vs gibi bir durumdan geri dönmek zorunda kalmamdan mı bilemeyeceğim bir sebepten sürekli bir yerlerde bir şeyler unutur oldum :((



En son geçen Altınoluk kaçamağı esnasında telefonumu bırakıp çıktım bir hafta şehir dışına.. Allahten iş kadını falan değilim telefonla iş yapan biri değilim. Telefonumu zaten bir Önder bir annem arar.. Zaten geldiğimde birkaç tanıtım mesajı birkaç da tanıtım araması dışında bir şey yoktu :)) Tek sıkıntı internetsiz kalmaktı ama zaten telefonda onunla da fazla uğraşmam :))

Ama bu kadarla kalmıyor tabi.. Bir seferinde ateş düşürücü unuttum -neyse ki ihtiyaç olmadı-, bir keresinde güneş kremi, bir keresinde  başka bişey, bir keresinde başka.. Ulaş doğduğundan beri 30 küsur yıllık hayatımdaki toplam unutmalarımı misli misli geçtim..

Hal böyle olunca bir liste yapıp kapıya asayım dedimmmm..

Dedim ama.. Kronik tertipsiz ruhum bunu sindiremedi.. İlk sıraya büyük harflerle TELEFON!!! yazacaktım tabikide :))

Ama orada burada bulduğum derleyip topladığım kimi listeleri kafama yazdım.. Kafama çok da güveniyorum ya :))

Bir de 3 gündür 7,5/4,5 tansiyonla havalarda geziyorum. Tam güvenilecek kafam var. İçinde bangır bangır davullar çalıyor :)

Neyse vatana millete hayırlı olması amacıyla naçizane kendi listem:

Ateş düşürücü
Sinek sokmaları için merhem
Güneş alerjisi için merhem
Pişik kremi
Nemlendirici
Güneş kremi
Yara merhemi

Bez
Islak mendil
Ağız/ter mendili
Havlu deniz banyo el yüz
Çatal kaşık
Giyecek (bolca body)
Oyuncak (özellikle bayıldığı içiçe geçen kovaları)

Deniz için bez
mayo
kova/kürek

biberon
emzik
aptamil

Sivrisinek kovucu

Ulaş beyin sabunu, şampuanı

İlaçlar için ayrı bir çanta yaptım. Kısa süre arayla iki ayrı yolculuk olacağından. Komple çantayı alacağız. Tabi el çantamıza da oyuncak, bez, giyecek, poşet, su, ıslak mendil, ağız/ter mendili ve atıştırmalıklar doldurdum. Özellikle Ulaş'ın çok sevdiği meyve ve zencefilli kurabiyelerden :))

Kendi makyaj çantam da komple o çantadan bu çantaya geçecek :)) İki ayrı nemlendirici ve deodorant da cabası :))

Bakalım bu sefer ne unutcaz. Şarj aletlerini koyduk di mi???:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...