bir sürü haller içinde...

11 Mart 2013 Pazartesi

Sonunda...

Bu aralar fazla yoğun...

Her şey bir arada...

İş yoğun. Okul başladı. Ben henüz başlamasam da kafam tezle meşguliyetine başladı. Ki bu iyi bir şey. Ben de başlayacağım umarım yakında.

Veeee.

Ulaş tosbağsı sonunda dişini gösterdi.


9 ay 10 günlükken. 20-21 şubat gibi ilk sivriliği hissettim ağzında. Bir süredir takırtı, tukurtu geliyordu ama dokununca batan bir şey yoktu. Görünürde ise hiçbir şey...

Yeni yeni bir beyaz nokta görünür oldu...

Her konuda olduğu gibi bunu da fazla arıza çıkarmadan büyük oranda sessiz sakin hallediyor tosbik. Az biraz yemek ve uyku sıkıntısı olsa da ateş yok, yaygara minumum...

Ama emzirmek resmen işkenceye dönüştü. Özellikle azıcık ısrar edersem... Gözümün içine bakıp sırıtarak ısırıyor tosbağa...

Şimdi diş buğdayı hazırlıkları yoğunluğu var bir de...

Anneanne ve babaanneye işlerin büyük çoğunluğu yıksam da, yoğunum işte. Kafam yoğun, ne yapacağız, nasıl yapacağız??? Bakalım...

Sonunda dişlendi ya...

Önce yürüyecek heralde diyordum. Ama hala desteksiz ayakta durma konusunda tedirgin. Tam bir denge yok.

Adım poğoçasına da az kaldı yani. Doğumgününden önce olacak hepsi galiba :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...