bir sürü haller içinde...

3 Kasım 2012 Cumartesi

sinemaaaa

Ulaş doğduğundan beri en çok özlediğim şey sinemaya gitmek.

Hayır film izlemek zinhar değil, zira film izliyoruz. Gerek dicitürkten gerekse hariciye "indirdiklerimizden".

İzliyoruz işte film, eski-yeni izliyoruz.

Ama sinema başka, çok başka.

Üniversite yıllarında haftada 3 kere giderdik de 4 olsa hayır demezdim.


Ben "sinemaseverim". Film izlemenin dışında, sinemada film izlemeyi severim. Önümdeki koca kafanın ardından uzanmayı, yanda muhabbet edenlere öfkelenmeyi, öndeki telefon ışığını, patlamış mısır kokusunu, poşet hışırtılarını içecek gurultularını.... Severim sinemayı.

En izlemeyeceğim filmler bile keyiflidir sinemada. Neler izlediğimi saysam sinema ukalalığım yerle bir olur. O derece :)

Üstelik bazı filmleri sinemada izlemek keyiftir. Evde istediğin kadar sinema sistemleri, 3 boyut falan olsun, olmaz. Yıllarca beklediğim Ice Age mesela. Tam doğurduğum yaz geldi şerefsiz.


Bayram tatilinde Ulaş'ı anneanneye postalayıp sinemaya gitmeyi planlasak da gerek Tekirdağ'da pek seçeneğimiz olmamasından gerekse Ulaş'ı huysuzluk kapasitesinden ürkmemizden beceremedik.

Henüz çalışmaya da başlamadığımdan hiç yalnız bırakmadım Ulaş'ı, belki de ondan değil de benden kaynaklı yalnız bırakamam. Ama olmadı işte.

Öyle özledim ki, ellerim leş gibi mısır yağlı, yanımdaki gençlerin elinde "tvit", ben filme konsantre olmaya çalışmayı.

Biraz daha büyüsün tosbağ ilk işim olacak sinemaya gitmek.

Özledim merkezzzzz

Ama tekrar olmaz ki bi ice age :(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...