bir sürü haller içinde...

22 Kasım 2012 Perşembe

yarım yıl bittiğinde...


Ulaş'la birlikte yarım yılı devirdik.


1 yılın yarısı çarçabuk geçiverdi. Kah söylendim, kah sinirlendim. Bazen kaşımda duran mucizeye baktıkça gözlerim doldu, bazen susmayan ve uyumayan küçük canavar sinirden ağlamama sebep oldu.


PS: Yüzündeki bıkkın ifade hep foto hep foto der gibi  olsa da sever aslında kameraları tosbağ :))


                                                                                   
Büyüdüğünü gördükçe şaşkınlaştım, yeni seslerinde heyecenlandım, şaklabanlıklarına güldüm...

Ve büyüyor tosbaam..

6 ayı bitirdi. Oturuyor, babıldıyor (gecenin yarısı "babababa" deyince Önder'i uyandırıp seni çağırıyor dedim, Önder uyku sersemi önce hııı deyip sonra gözleri açılarak baba mı diyor o şeklinde.. yandı bundan sonra her babaladığında Ulaş seni çağırıyor diyeceğim)

Bu aralar en çok çığlık atıyor. Artık sinirlerimi bozma seviyesine geldi bu çığlıklar... Seviniyor ciyakciyak, kızıyor ciyakciyak. Evde her daim bir tantana, bir gürültü. Beynim sulandı artık. Anlasam nedenini belki daha iyi hissedeceğim ama... O da pek anlaşılır değil.

Oyuncu oldu resmen. Oyundan anlıyor, dans ediyor :)) (abartıyor muyum yoksa?) Müzik çalıyor ayaklar fırfır, bir de sallanıyor ciyaklamalar eşliğinde. Çok komik.

Cöö yapıyor, emekleme çalışmaları büyük oranda başarılı, artık beyefendiyi tutmak pek mümkün değil. Altını bile rahat rahat alamıyorum. Tam bezi çıkarıyorum pat bu tarafa, silecem poposunu pat öbür tarafa. Fena hareketli bir çocuk. Her an aksiyon.

Ek gıda macerası başladı. Elma, havuç, armut, üzüm, mandalina, muz, kayısı, pırasa tattıkları şimdilik. Yoğurdu severek yiyor ama inek sütünden. Kendi sütümden yaptığım yoğurt pek başarılı olamadı ve Ulaş da sevmedi. Muhallebi henüz yapmadım ama aptamilden yapacam sanırım.


Pırasayı çiğ olarak eline verdim kemire kemire yemek hoşuna gitti. Havuca da aynını yapıyorum. Bayılıyor. Meyve suyu vermedim hiç. Hep püre ya da meyve filesi. Meyve filesi daha çok hoşuna gidiyor. Sanırım bağımsız bir tip olacak, kendisi yiyince daha mutlu.

Bu ay kafası iyi büyümüş. Endişelerim hafifledi bir nebze. Boy da güzel uzamış ama kilo az almış. Bakalım ek gıdalar nasıl sonuç verecek.

Kilo:7650
Boy:64
KÇ:42,5

Bıngıldak da iyi gidiyor (rica ederim ben demiştim demesin kimse, tamam demiştiniz de paranoya işte:)

Ve tam tamına yarım yıldır hayatımızda Ulaş, büyüyor, büyütüyor, değişiyor, değiştiriyor. Bu süre içinde öğrendiğim en önemli şey SABIR.

Daha doğrusu sabrın önemi.

Sahi sabır nakli yapılan bir yer bilen var mı????


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...