bir sürü haller içinde...

1 Nisan 2016 Cuma

Gündelik..

Hayat bu aralar yine hastalık, yine stres, yine huzursuzluk.. TU!!!!!

Gerçekten çok yorucu bir 15 gün geçirdik.. Düşmeyen bir ateş, tıkalı bir burun ve yumruğum kadar olmuş bir bademcikle, sürekli huysuz, bir şey yemeyen, içmeyen bir çocuk, uykusuz ateş nöbetleri vs derken anca bu hafta başından beri kendimize geliyoruz.. Yavaş yavaş..

Şubat sonunun aldatıcı baharı, tüm doğayı olduğu gibi bizi de şaşırttı.. Zaten ortalıkta gezinen salgın da buna eklenince anında ailece bir gribin pençesine düştük.. İlk önce ben yatak döşek yatarken, bir de baktık ki okula başladığından beri kronik burun akıntısı yaşayan tosbağ ateşlenmiş..

10 gün önceleri antibiyotiksiz, sonra antibiyotikli hatta son 3 günü antibiyotik iğneli düşmeyen ateş.. Uykusuzluk, stres, endişe..

Ben zaten normal bir insan değilim.. Evlenme teklifine boşanınca çocuk ben de kalır diye cevap verebilecek kadar karamsar, çocuk yapma fikri bile henüz tam oturmamışken hangi okula gider diye uzak kaygılar duyacak kadar ileri görüşlüyüm (!).. E bu ateş süreci de fiziksel olduğu kadar zihinsel olarak da çok hırpaladı beni.. Dalga geçeceğini bildiğim için Önder'le paylaşmasam da kendi kendime beyin tomografisine mi soksak'a kadar paranoyalara bağladım.. Kendimi doktorlar söyler heralde bir şey olsa, diye teselli etmeye çalışsam da, 10 gün doğru dürüst uyumadım.. Elimde ateş ölçer, 5 dakikada bir çıkmış mı, inmiş mi ateş ölçtüm.. Kendimi engellemeye çalışsam da :((


evde hasta çocuk eyleme çabaları olarak elişleri..

Doğru değilim, doğru yapmıyorum.. Çocuğu da kendimi de fazla hırpalıyorum, üstelik böyle yaparak kendi sağlığımı da bozuyorum biliyorum.. Ama bu griplere bir şey oldu arkadaş.. Ömründe gripten doktora gitmeyen ben hastanelik oldum, el kadar kızan ne olsun.. Neyse sonunda iğnenin son günü ateş düşme kararı verdi.. Antibiyotiğe devam tabi ama ateş yok ya içim bir nebze rahat.. Üstelik yavrucak az biraz yemeğe de başladı.. Yemek savaşları bir müddet ara versin.. Ben de yeni bir ateşe kadar uyuyayım..

İşte böyle bizim gündelik hayat.. 3 yaşına kadar aşıdan aşıya, kontrolden konrole doktor gören evladım 8 ay içinde iki kere iğne oldu, 5 kere antibiyotik içti.. Okulun zararları ;)..

Ayrıca bugün itibarıyla resmi bahar ayı başlamış bulunuyor nezlimde.. Artık grip de biraz durur bizim evden belki :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...