bir sürü haller içinde...

15 Nisan 2016 Cuma

dilli düdük #11

Yatağına yatırdım tospiği sohbet ediyoruz, pek TRT (eski tabi) dili kullanan bir aile olmadığımızdan, sevgi sözcüklerimiz de zaman zaman argo oluyor.. Bazen kendisine kocakafa dediğim oluyor, bir gün hoşlanmadığını söyledi ve ben de söylememeye başladım.. O gece kafasını vurdu yatağın kenarına nasıl görmedin koca yatağı vurdun kafayı dedim.. Bana koca kafa dedin diye tutturdu.. Hayır demedim, diyorum, dedin diye ısrar ediyor, su getirmeye içeri gidiyorum, arkamdan sesleniyor: gitme, daha koca kafa meselesini çözmedik!!!

Ateşlendiği sıra elleri buz gibi olmuş,
B: ellerin buz olmuş gene!
U: evet miki gibi eldiven giymem gerekecek galiba..

Bir gece biz balkondayken tıkırtılar duydum baktım ki beş karış surat odanın kapısında
B: Ne oldu?
U: sana küstüm, bir şey söyleyecektim, balkondaydın..
B: gelseydin yanıma..
U: Üşürüm diye düşündüm..

Kendi kendine oyun oynuyor, birden bana döndü..
U: Sen nasıl büyüdün anne?
B:?!?
U: Off! Büyümek çok zor.. (taş taşıtıyoruz tosbağya)

Önder, sevgililer gününde mikili, minili nevresim takımı almış.. Bize.. Ulaş tospiğne de pijama aldı mikili ama onun gözü bizim nevresimlerde kaldı..
U: Büyüyünce bana da aynını alır mısın?
B: İstersen ihtiyacın olduğunda mikili nevresim alırım..
U: Mikili, minili olsun.. Miki benim için, mini hayatım için, çocuğumuz da ortamızda yatacak!
B: Rahat edemez ama orada..
U: Ona da Goofyli yastık alıcam.. (Mesajlar mesajlar)

Okul çıkışı bakkala uğrayıp, meyve suyu veya çikolata gibi bir şey alma ritüelimiz oluştu.. Bir gün gelirken çikolota aldım, yine de bakkala girmek istedi..
U: yiyeceğin üzerine bir şey içerim.

Kuzenler gelecek bizimki plan yapıyor.. Bu akşam hep birlikte dışarda bir akşam yemeği yiyelim bence.. Kuzen hakkında yorum yapıyor.. Deniz de büyüdü-paylaşmayı öğrendi.. (evet büyümek ne demek merak edenlere)

Henüz Önder gelmemiş seslendim Ulaş'a.. Bir kaç dakika sonra geldi..
U: Anne, babam nerede?
B:Gelmedi daha oğlum..
U: E aşkım dedin.. (Aşkım diye seslenmiştim tospiğe)

Kolyemi beğenmiş..
U: Kolyen çok güzelmiş, kim aldı?
B: Anneannen..
U: Annene teşekkür et, çok güzelmiş.

Banyo kapısını içerden kapamış, açamıyor..
U: Anneeee!!! Burada mahsur kaldım..

Çilek yiyor, kocaman bir çileği eline almış, kıkır kıkır gülerek: Şu çileğe bak, tıpkı babam gibi, şişko:)

Balkondan gelmişiz eleştiriyor bizi: Siz bu gün fazla balkonlamadınız mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...