bir sürü haller içinde...

23 Ekim 2015 Cuma

Ulaş'la ilk defa..

Ulaş doğduğundan beri tabiki onunla beraber pek çok "ilk" yaptık.. Ama doğduğundan beri en büyük hayalim onunla birlikte sinemaya, tiyatroya gitmek'ti.. Büyüyünce ne olacağını, hangi mesleği yapacağını hiç düşünmedim şimdiye dek.. Hayallerimde sadece birlikte sinemaya, tiyatroya gidebildiğim, kitap alışverişi yapıp karşılıklı sohbet edebildiğim bir adam var..

Dolayısıyla bu ilk de benim için geleceğe yönelik ilk adımlardan biri oldu.. Belki malumunuz Şehr-i İstanbul'da kukla festivali var-dı.. Biz de bu aktivite kapsamında bir tiyatroya gidelim dedik.. Ulaş'ın anlayabileceği, eğlenebileceği yarım bırakıp çıkma ihtimalimize karşı içimize oturmayacak kısa bir oyun aradık bulduk..

Erkenden gidip en ön sırada yerimizi aldık.. Her ihtimale karşı insanları ezmeden çıkabileğimiz kadar da kıyıda :)) Oyun başladı dans eden kuklalar tosbağyı büyüledi.. O şaşkın şaşkın sahneye bakarken, ben de ona bakıyordum..

Çok eğlendik.. Bilmem hangimiz daha çok.. Ulaş mı biz mi?? Bizim için de yeni bir deneyimdi.. Ben de hayatımda ilk defa kukla tiyatrosuna gittim.. Rus bir grup danslar ve müziklerle dünya gezisi yaptırdı.

Hatta bu da festival içeriğinden;
The Fifth Wheel
"İpli Kabare" Müziğin, dansın ve mizahın içiçe geçtiği bu hareketli ve eğlenceli gösteri ipli kuklanın en popüler örneklerinden biri olarak gösteriliyor tüm dünyada. İpli Kabare, adı üstünde, gerçek bir kabarede deneyimleyeceğiniz her şeyi vaat ediyor. Festivalimizde ilk kez ağırladığımız Rus topluluk The Fifth Wheel gösteri boyunca İspanya’dan Meksika’ya, oradan Ortadoğu’ya uzanarak her yaştan izleyiciye neşeli anlar yaşatacak.

Ulaş'ın da sıkılmayıp keyif alması gösteriyi ağzı açık izlemesi beni ayrıca mutlu etti ve umutlandırdı.. Bizim için de onun için de keyifli bir gün oldu yani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...