bir sürü haller içinde...

9 Mayıs 2018 Çarşamba

Hep 19 (şimdi 2 kere :)

Ayy bir buçuk ay bekleyen yazı olur mu? Bu bir doğum günü yazısı olacaktı oysa :)

Evet doğdum yine. Bir sene daha geçti ömrümden, gözlerime, bedenime, beynimin kıvrımlarına 365 gün daha eklendi. Artık iki kere 19 yıl yaşadım diyebilirim :)

19 yaşım üniversitedeki ilk yılım. Hazırlık halleri. Ömrümün ennn gamsız, ennnn safoz dönemi :)

İkinci 19umda ise kazandığım bir çok ünvan, rol ve insan... Ne farklılar birbirlerinden. Şimdiki sürekli kaygılı, mütemadi huzursuz, her şeyi kafaya takan bana bakıyorum da ikinci 19da ne çok değişmişim diyorum :(

Gerçi bu değişimin büyük bölümü
kazandığım rollerle ilgili sanırım. Özellikle annelik beni Ulaş konusunda kaygılı bir hale getirdi inkar edemem. Ayrıca toplumsal etkileri de yok saymamak lazım. Büyük ihtimalle benimle aynı kaygısız 19lar şimdi tası tarağı toplayıp panikle yurt dışına gidenler, yargılamak için söylemiyorum bunu çok iyi anladığım, paylaştığım ve bir olasılık olarak bir yerlerde sakladığım bir durum benim için de. Ama son yıllarda çevremde o kadar çok kişi yurt dışına gitti ve gitmeyenlerin de en önemli sohbet konularından biri halini aldı ki bu, düşünmeden edemiyorum işte 19un "başımızda kavak yelleri" hallerini:)

İkinci 19 da pek çok başarmış, adımın önüne istediğim ünvanları yazdırmış olsam da en çok canımı acıtan şeylerden bir de projelerimin üretimlerinden fazla olması. Şöyle masamın arkasına baktığımda dağ gibi bir yığın görüyorum ve korkuya kapılıyorum, hiç bir şeyi yetiştiremeyeceğim :( Projelerim hep proje kalacak ve ben bu yığınla yaşamaya devam edeceğim. çünkü özellikle son bir yıldır yaptığım pek bir şey yok, hepsi yığdığım gibi duruyor, arada iki satır okusam, iki satır yazsam o günü verimli sayıyorum.

Velhasıl bir hayatı kaç kere yaşarsın ki? Şimdi iki kere 19 yıl yaşadım, yaşlandım, değiştim, arttım, törpülendim. hızla ikinci 20 yılına ilerlerken ömrümün, kaçırdıklarıma vahlanmaktan vazgeçip başardıklarımla gururlanmayı öğrenmeliyim galiba.

Yoksa kaç kere yaşanıyor ki hayat dediğin? Önemli olan sevgiyle sarmalanmak değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...