bir sürü haller içinde...

18 Mart 2015 Çarşamba

dillidüdük #6

BJK forması ile takılıyor, anne biz kartallıyız deyip duruyor, ben de evet annecim kartallıyız diyorum.. Sonradan peki dedim baban gelince ne diyeceksin, fenebahçe niye? mutlu olsunnnn

Bana söz verip tutmaya tutmaya en sonunda cinlerimi çıkardı.. Kitap okuma seansı bitip yatağa yatırdıktan sonra masal anlatayım mı sana dedim ve yalancı çobanı anlattım.. Ertesi gün araba broşürü inceliyip bundan yalancı çobanı okuyor.. Parmakları ile yazıları takip edip, çoban herkesi kandırmış.. 6 (fiyatlarda yazan sayıları da işe katarak) gün kandırmış, 5 kişi gelmiş :))

Bu aralar rol playinglere taktı.. Evde kendi kendine tiyatro çevirip oynuyor.. Yeni oyunu ben baba oluyorum, Önder anne.. Önder'e anne?? diyor Önder aşkım diyor Ulaş'tan cevap ben Ulaş'ım baba değil.. :))

Masada sohbet ediyoruz, bir şey istedi tamam aşkım, ben aşkın değilim, kim aşkım? babam, senin aşkın kim? durdu dudakları büzüp omuzları kısarak bilmiiimmm:))




Balkona gelmek istedi hayır dedim, zaten birkaç saniye içinde içeri girdim.. banyoda ellerimi yıkarken söyleniyor niye ki izin vermedin bana, bir taraftan da kudurukluk peşinde duşakabinin musluğunu açmaya çalışıyor, tabiki de yine hayır dedim.. bu sefer isyan etti.. hiç izin vermiyorsun, yine izin vermedin :))

Anneannesinin telefonunu alıp gelmiş, Anane vatspaptan anneme araba gönderelim

Yeni cümlesi: Ne güjel oldu mu?? Bir şey giyiyor; ne güjel oldu mu? Bir şey yapıyor ne güjel oldu mu?? :))

Önder'in yanına oturmuş, gazetenin ekini okuyor: Angın çıkmış, bakırköyde angın çıkmış, Sen bakırköy'ü nereden biliyorsun? ben orada doğdum.. (Eee bunu nasıl hatırlıyorsun??? ;)

Haberlerde bir goril haberi çıktı.. Günlerce bitmedi.. Goril benim arkadaşım.. Bize gelicek, burada yemek yiycek, burada elini yıkıycak, bize misamir olcak.. ama annesinden ayrılınca üzülür.. Annesi de gelicek.. Senin arkadaşın olcak.. Oldu peki!!!

Dediğim gibi en yeni oyunu tiyatro, senaryosunu yazıp oynuyor, bize de rolümüzü oynamak kalıyor, rolün dışına çıkamıyoruz çok kızıyor.. Eline eski dönencesinin sopasını alıp olta yapmış, koltuktan aşağı sarkıtıp balık tutuyor.. İyice geri doğru yattı ve Önder'in elindeki kuklaya seslendi: çokk ağır arkadaşım ardım ett!!!

Öğlen uyuma konusunda arıza çıkarmı, anneannesini odasındaki çekyatta yatırmış.. Bakmış anneannesinde bir tane yastık var, kendisininkilerden birini vermiş, (yatağında bir tane büyük iki tane küçük olmak üzere üç yastıkla yatar tospik) anane benim astıkımı al, sende de iki tane olsunn

Dayısı geldi kahvaltı ediyoruz (yani kardeşim ediyor biz de yanında oturuyoruz, zira geç geldiği için Ulaş'ın acıktım söylemlerine dayanamayıp kahvaltı faslını bitirmiştik) Çizgi filmde yunuslar atladı, yunus balığı geçti dedi karakter, benim bilmiş kardeşim de yunus balık değil ki dedi Ulaş'a, Ulaş durur mu yapıştırmış cevabı: yunus balık akıllım

Topu koltukların arasına kaçtı almaya çalışıyor, bir taraftan da kendi kendine söyleniyor: Bu iş olmıycak

Yeni yeni konuşan kuzeni Deniz: be be diyor, bizimki durdu durdu, ne değil efendim diyceksin denij..

-Babası ile top oynuyor, yatma saati geldi, hadi annecim yatma saatin geldi, (her zamanki gibi) 5 dakka daha...

5 dakika bitti hadi annecim yatalım, 2 dakka daha...

2 dakika bitti hadi annecim, 1 dakka...

Ulaş tüm dakikalar bitti, hadi bebeğim.. Zzzzzzz error.. Tamam hadi son kez at babana topu yatalım..

(Top havaya gider) Hadi annem at topu, (top yana gider), hadi Ulaş nereye atarsan at gidiyoruz.. Al sen at babama.. :)) (Yatmamak için daha nasıl takla atacağını şaşıran Ulaş)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...