bir sürü haller içinde...

17 Eylül 2012 Pazartesi

4 aylık Ulaş

Daha ne kadar devam edecem bilmiyorum bu .. aylık yazılara.




1 yaşına kadar gider heralde- sonra da ..yaşında'lar başlar :))





Neyse Ulaş Bey 4. ayına gelmiş durumda efenim...




Bu ay itibarıyla 6700gr, 63cm.





Fazla sosyal ve aktif. Gerçi halen dönmeyi beceremedi tembel tosbağ ama uyanık olduğu tüm vakitlerde ki günün büyük bölümüne takabül eder- kıpır kıpır ve vıdı vıdı.

Sürekli konuşuyor, elleri ile, ayakları ile, meme ile, oyuncakları ile, olmadı yastık ile, daha olmadı duvarlar ile...

 Korkuyorum artık yeminle...

Şimdi bir de hareket başladı. Bacaklarını yere vuruyor, kendini oradan oraya atıyor, sürekli otur-tul-ma ve/veya gez-diril-me istiyor, yakaladığı her şeye tutunarak kalkmaya çalışıyor. Lakin tembellik de tavanlarda, oyuncağa bakıyor, konuşuyor, yakındaysa uzanıyor ama döneyim alayım yok...

Hep gezmek, hep mobilite isteği... Ölüyorum. Valla pilatese felan gerek kalmadı, maymun etti bu oğlan beni. Hele babaanne-anneanne, yazlık alışkanlıkları iyice cozutturdu, sürekli gezicez.... Kısa sürede artık yazlık ortamında değil İstanbul'da olduğumuzu öğrenmesini diliyorum. Ben de mutlu değilim burada olmaktan ama yapacak bir şey yok :((

En kötüsü de sıpa adam kullanmayı öğrendi. Anneanne-babaanneyi görünce daha yüksek sesle bağırmaya başlıyor, insanın gözüne bakarak ağlıyor, üstünü, yakasını, önlüğünü vs. düzeltmek için eğildiğimizde -kucağa alınacağı sanarak- bağırmanın tonunu azaltıyor, alınmayınca tekrar yırtıyor totosunu.... Fena çok fena.

4. ay da bitti böylece. Güzen anneannesinin dediği gibi sağlıklı, mutlu, çevreyle ilgili olarak...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...